понеделник, 23 ноември 2015 г.

Ябълкови бисквити



Тези сладурчета ме грабнаха с оформлението си. Аз не съм много прецизна, но пак станаха супер ефектни. Правят се бързо и лесно.

Продукти:

100 гр. меко масло
1/2 ч.ч. кисело мляко
50 мл. олио
1 и 1/4 ч.ч. пудра захар
3/4ч.ч. пшенично нишесте
1 яйце + 1 жълтък
2 ч.л. бакпулвер
1 ванилия
3 и 1/2 ч.ч. брашно

За ябълковата плънка:

3 ябълки
5 с.л. захар
1/2 ч.л. канлеа
1  ч.ч. счукани орехи

Приготвяне:

Измийте, обелете и нарежете на кубчета ябълките. Сложете ги със захарта на котлона. Варете ги, докато течността им се изпари. Добавете подправките и орехите. Оставете настрани, да изстинат.
От продуктите по-горе замесете меко тесто, по скоро го разбъркайте с дървена лъжица, за да не се топли от ръцете ви. В брашното слагате всички продукти и действате. Завийте го в свежо фолио и оставете за 20 мин. в хладилника. Разточете тънък лист върху набрашнена повърхност и изрежете кръгове. Най-лесно става с чиния.

Вижте на снимките  как се процедира с рязането. Сложете по 1 ч.л. плънка и завийте. Изпечете в загрята на 180 градуса в загрята фурна до порозовяване. Поръсете с пудра захар и ги мятайте:)

Да ви е сладко!




8 коментара:

  1. Как няма да ни е сладко, чудни са, Траянче! Хубав ден. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее, откъде ги намираш тези интересни рецепти :) Невероятни са !

    ОтговорИзтриване
  3. Изглеждат много вкусни, а и оформлението им си го бива!

    ОтговорИзтриване
  4. С това тесто си представям колко са вкусни :)
    Прегръдка, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  5. Много нежни и вкусни! Ще се подсладя с една! :)
    Хубава вечер, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  6. Мда, и аз не съм "часовникар" в кухнята, затова и на мен ми се понравиха твоите сладки. Поздрав, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  7. Идеални са даже,Траянче,то и аз не съм от търпеливите по изпипването,обаче съм сигурна,че папир не е останал от тези красоти!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)