сряда, 2 юли 2014 г.

Пълнозърнест галет с плодове

Дамите у дома  са на строга диета. Мъжете са на зърнена - каквото зърнат, омитат го светкавично. Именно заради диетите реших да направя пълнозърнест галет. Получи се вкусен, но не толкова ароматен, както би станал, ако бе с бяло брашно:)

Продукти:

2 -3 с.л. мед
плодове по желание
1/2 ч.ч. счукани орехи

Маслено тесто:
1 яйце
125 гр. масло
250 гр. пълнозърнесто брашно
2 ч.л. кафява захар
3 с.л. студена вода
щипка сол
2 ванилии

Приготвяне:

Смесваме брашното и маслото на трохи. Добавяме ванилиите, захарта, яйцето и водата и набързо омесваме тесто. Оставяме в хладилника за около 20-30 минути. В това време смесваме орехите с меда. Нарязваме плодовете. Върху хартия за печене разточваме кръг, по- голям от тавата, в която ще печем. Нареждаме плодовете и поръсваме с орехово-медената смес. Завиваме краищата навътре. Печем на 180-200 градуса околко 40 - 50 минути. Заради брашното тук печенето се удължава малко повече. Поднасяме сладкиша  изстинал.

Да ви е сладко!


7 коментара:

  1. Чудесн е! И аз съм правила с пълнозърнесто брашно и никак не съм недоволна от него :)

    ОтговорИзтриване
  2. Покрай вас и мъжете диетуват. :)) Много вкусен изглежда и се изкушавам да го направя! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Галет обожавам,Траянка,и няма да ти откажа и от пълнозърнесто брашно да е,чудесен е!Хубави ден и месец юли!

    ОтговорИзтриване
  4. Траянче, вземи ме у вас на зърнена диета :D

    ОтговорИзтриване
  5. Галетите,не зависимо от типа брашно са ми любим десерт....,така че ме спечели,Траянче:)))

    ОтговорИзтриване
  6. Чудесно предложение, Траянче, изглежда страхотно -
    много ми допада съчетанието на летни плодове с пълнозърнесто брашно.
    Хубав, вдъхновен и усмихнат юли с прекрасни нови рецепти...

    ОтговорИзтриване
  7. :))) хаха как се смях с тази зърнена диета))) Галет още не съм правила, срамота:). Обаче затова пък твоят много ми харесва! Чудесно предложение! Прекрасни почивни дни, мила!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)