сряда, 18 юни 2014 г.

Гуакамоле

Гуакамоле е традиционна мексиканска вкусотия, която у дома много се харесва. Може да се хапва като разядка върху хлебче, да се поднесе със солен чипс или като гарнитура на месо. Добре охладено, гуакамолето е чудесно ястие или предястие през лятото.

Продукти:

3 бр. авокадо
1 домат
сок от половин лайм
2  скилидки чесън
сол на вкус
1 зелена чушка/може и люта/
2 с.л. майонеза
2-3 с.л. смлени орехови ядки

Приготвяне:

Срежете авокадото на две половини и ги завъртете в противоположни посоки, за да отстраните костилката. Издълбайте вътрешността и я пасирайте. Накълцайте на ситно домата, смелете чушката, счукайте чесъна и смесете със сока от лайм. Смесете всички продукти, овкусете с майонезата и солта. Накрая добавете орехите. Майонезата и орехите може да пропуснете, на мен така ми харесва повече. Охладете добре, преди поднасяне. Аз нямах чипс и избрах солени кошнички. 

Да ви е сладко!

7 коментара:

  1. О, на едно мнение сме за майонезата - и на мен така повече ми харесва...Вкусно е, обаче е адски коварно с препечени филийки - няма спиране (-:

    ОтговорИзтриване
  2. Ей не се научихме да го ядем авокадото на дип и това е. Ще трябва да носиш на следващата среща за проба :)

    ОтговорИзтриване
  3. една препоръка от мен - добави кориандър, за предпочитане, разбира се, пресен

    ОтговорИзтриване
  4. И авокадо обичам и гуакамоле обичам, така, че пристигам:))) Много интересно си го поднесла в тези кошнички! Прекрасен ден!

    ОтговорИзтриване
  5. Много обичам гуакамоле и винаги имам авокадо у дома. Ама да знаеш откога не съм правила тази топеница... Ще се прави утре! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Траянче много изкушаващо поднасяне на гуакамоле!

    ОтговорИзтриване
  7. Много ми харесва, Траянче,
    обожавам го, а твоето поднасяне е ефектно и неустоимо изкушаващо.
    Комплименти, поздрави за теб и хубаво лято!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)