понеделник, 16 декември 2013 г.

Кюфтенца от кайма и картофи


Тези сладурски кюфтенца видях при Роси - Еликсирчето и направо й обещах да ги направя:) Наистина стават много сочни и вкусни, непременно ги пробвайте!

Продукти:
2 сварени картофа
500 гр. кайма
50 гр. настърган кашкавал
 1 яйце
1 малка главичка лук
сол, черен, червен пипер
2-3 с.л. брашно
1 яйце за панировка

Приготвяне:
Нарежете ситно лука, а картофите смачкайте на пюре. Омесете каймата с едното яйце, кашкавала и подправките. Оформете малки кюфтенца и оставете за 20 мин. в хладилника. В това време сложете брашно в чиния, оваляйте всяко кюфте в него, а после в разбито яйце. Изпържете в силно сгорещено олио и отцедете излишната мазнина върху хартия.
Да ви е сладко!

9 коментара:

  1. Наистина са много сочни и вкусни!

    ОтговорИзтриване
  2. Сладурски наистина:)...ще се харесат и в къщи!

    ОтговорИзтриване
  3. Кюфтенца обичаме всякакви. Такива вкусни , като твоите няма да пропуснем.
    Ех Траянче, никак не е честно към края на работния ден да ме изкушаваш така, аз тука клавиатура ли да бърша, докато слюноотделям или какво :)))

    ОтговорИзтриване
  4. Така и изглеждат, Траянче. :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. ама още тогава и аз се заканих, но както често става, отлагам, отлагам,... , дано не е много дълго. Хубава вечер, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  6. Оооо ... това ще се пробва обезателно! Убедена съм че са чудесни :)

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти,мила,за доверието за пореден път,страхотни са!Много ме зарадва!
    Пожелавам хубава предпразнична седмица !

    ОтговорИзтриване
  8. Обещанията трябва да се спазват! Страхотни са Траянче! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Това звучи като кюфтетата на дядо, но вместо хляб, картофи и кашкавал :) Мисля, че ще ми хареса!!! Поздрави, Траяни!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)