понеделник, 16 септември 2013 г.

Честит първи учебен ден с Бисквитена торта


Сега за тортата:)
Правя за първи път:) Никак не обичам млечен крем, предпочитам маслен. Ами така де, както казвам аз : "Всеки има право на ...лош вкус":) Обаче една колежка така ме навива да сложа такъв крем в една торта, че накрая не устоях. Сега, излишно е да казвам, че аз тортата не я близнах, обаче ми остана доста крем и нямаше накъде - реших да направя бисквитена . Децата я обожават, ама само баба им прави и то доста рядко.

Продукти:

1 пакет бисквити "Роден край" за торта
3 яйца
500 мл. прясно мляко
50 гр. масло
1 ч.ч. захар
2 ванилии
50 гр. брашно
1 шоколад
200 гр. смлени орехи


Приготвяне:

Към млякото добавяме захарта,ванилиите, брашното и яйцата. Разбиваме добре с тел или миксер. Слагаме на котлона и бъркаме до сгъстяване на крема. Накрая отнемаме сместа, добавяме маслото и шоколада, като разбъркваме до разтопяването им. Оставяме настрани, да изстине.

Нареждаме един ред бисквити, заливаме с половината изстинал крем, отгоре поръсваме половината смелени орехи. Редим по същия начин, докато свършим бисквитите. Омазваме добре отвсякъде тортата и поръсваме с орехи и настърган шоколад. Оставяме за няколко часа в хладилник, за да стегне.
Видно е, че нямам малка правоъгълна тавичка, затова я направих в малък тортен ринг. Ометоха я светкавично. Казват, че била страхотна. Може... знам ли:)

Да ви е сладко!

14 коментара:

  1. Честит първи учебен ден! И аз се нареждам с децата за мъничко от тази тортичка!

    ОтговорИзтриване
  2. Разбира се ,че е страхотна , така и' изглежда !
    А на децата на добър час и успешна нова учебна година :)!

    ОтговорИзтриване
  3. Честит първи учебен ден на твоите ученици,Траянче! Добре си се приготвила! А бисквитената торта е любима на всички, изглежда неустоима и носи спомен от детството.
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Любима торта и на моето семейство!
    Честит празник и успешна учебна година!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз не обичам, ама правя :) Поздрави Траянче и честит първи учебен ден и на теб :))

    ОтговорИзтриване
  6. Траянче, успешна учебна година !
    Тортата е чудесна!

    ОтговорИзтриване
  7. Аз пък обичам и ще се почерпя за здравето на дечицата и твоето, Траянче. Страхотна е тортичкта, адски вкусна!
    Успешна учебна година! :)

    ОтговорИзтриване
  8. Честит първи учебен ден! Успешна и отлична да ви е! А тортата, ех тортата, те децата са си казали тежката дума :)

    ОтговорИзтриване
  9. Честит първи учебен ден на децата! Особено на госпожицата в новото школо;)
    И аз се облизвам пред тази торта и за разлика от теб, предпочитам млечен крем;)

    ОтговорИзтриване
  10. Абе аз отдавна не съм ученичка, обаче ще се почерпя с едно/няколко парчета от тортата (-: Страхотно изглежда!

    ОтговорИзтриване
  11. Честит първи учебен ден, Траяна :) Приятна и усмихната учебна година ти желая!
    А тортата, точно като на баба! Много я обичах като дете :)

    ОтговорИзтриване
  12. Да е успешна поредната учебна година за всички ученици и учители! Чудесна торта, любима!

    ОтговорИзтриване
  13. Спорна, усмихната и успешна учебна година, Траяна.
    Чудесен избор за празника - любима торта и щом е по рецепта на баба ..
    Изглежда страхотно и аз обичам млечен крем:) , Диана

    ОтговорИзтриване
  14. Успешна нова година на децата, Траянче! Тортата е разкошна! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)