събота, 22 януари 2011 г.

Сладки "Надя"

Това са специалните сладки на моята кандидат - снаха. Като се има предвид, че тя е на 5 години, колкото и синът ми, колко ще ми стане снаха не ми е ясно, обаче с майка й отсега си викаме "сватя", пък... каквото сабя покаже:). Сладките е правила Надя и синът ми Юли страшно ги хареса и изяде до трохичка. Ето и рецептата:

Продукти:
1 ч. ч.мас,
1 ч.ч. олио,
1ч.ч. кисело мляко,
1 ч.л. сода бикарбонат,
брашно за меко тесто
1 к. ч. сусам,
пудра захар за овалване
Приготвяне
Омесва се меко тесто от маста, олиото, киселото мляко, смесено със содата и брашното (количеството на брашното е колкото поеме до меко тесто). След това се прибавя сусамът ( и пак се омесва, докато се разпредели равномерно по цялото количество тесто. Разточва се кора с дебелина 0.5-1см и се изрязват различни формички. Пекат се в ненамазнена тава, защото самите те са доста мазнички и не залепват, на 200 градуса до порозовяване. Веднага докато са топли, се овалват в пудра захар.
В интерес на истината това със сусамът ме изненада. Придава невероятен вкус на тестото. Опитайте и Вие!
От Vkusno

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)