петък, 23 февруари 2018 г.

Маслени бисквити с шаблон



Ина показа тези бисквитки и аз реших да се пробвам. Обаче... шаблони в града - йок :) Най-накрая намерих в един магазин за всякакви мъниста, материали за ръчна изработка и др. Само сърцата са от бирена хартия, каквото и да значи това. Тези, които се занимават с това, знаят. На мен ми свършиха перфектна работа, макар да не станаха съвършени сладки. Бяха предвидени за Св.Валентин, но поради независещи от мен обстоятелства, нямах никакво време за рецепти.Затова ето ги сега.

Продукти:

 190 гр. брашно
100гр. меко масло
60 гр. пудра захар
1 жълтък
2-3 с.л. вода при нужда
1 ванилия
какао за рисунките
шаблон за сладки

Приготвяне:

В купа разбиваме кравето масло със захарта. Добавяме жълтъка и за малко доразбиваме. Слагаме ванилията и брашното и замесваме нелепнещо тесто. При нужда добавяме малко вода, за да съберем трохите. Разточваме кора с дебелина около 0,8 см. между хартия за печене или свежо фолио. Изрязваме форми по желание, но на разстояние една от друга. Аз разточвам директно в тавата върху хартия, после махам изрезките. Слагаме шаблон върху формичката и с четка разнасяме какаото. Махаме шаблона. Замразяваме бисквитите за 5 мин. във фризера и печем на 170 градуса до леко порозовяване или за около 12-14 минути. Аз бая се пооплесках, докато му хвана цаката, но накрая докарах все нещо :) Това е.
Да ви е сладко!
Източник





1 КОМЕНТАРА:

  1. Тези с маците са ми любими, креативна си:)
    Отговор

По-нова публикацияПо-стара публ






Няма коментари:

Публикуване на коментар

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)