понеделник, 16 януари 2017 г.

Талиатели с пиле, гъби и сметана



Италианската кухня е любима у дома на всички. Това не може да се каже за всички ястия от други кухни, но тази направо си е фаворит. Време беше да направя и едни талиатели. Харесаха се доста повече от спагети, канелони, фарфале, конкильони и каквото се сетите италианско, което вече сме опитвали. Бързо, лесно и мноооого вкусно.

Продукти:

1 пакет талиатели/ ползвам тези на Лидл/
200 гр. заквасена сметана
200 гр. гъби
200 гр. пилешко филе
100 гр. пармезан
сол, черен пипер
25 гр. масло + 25гр. още
риган, босилек

Приготвяне:

В маслото запържваме месото , нарязано на хапки до златисто, добавяме нарязаните на едро гъби и овкусяваме със сол и пипер. Добавяме сметаната и бъркаме на слаб огън до сгъстяване. Оставяме настрани. По желание подправяме с малко риган или босилек. Слагаме около 2 литра вода да заври и сваряваме пастата по указаното време на опаковката или за около 6-8 минути. Прецеждаме готовите талиатели и слагаме масло върху тях. Разбъркваме и поднасяме топли, поръсени с пармезан и готовия гъбен сос.

Да ви е сладко!

6 коментара:

  1. Изглеждат невероятно ! Ще се пробва, щом казваш :)

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче, аз пък не съм фен на пастите, и като цяло и на италианската кухня, но така приготвено талиятеле бих похапнала, и аз приготвям по подобен начин. пастите на Лидл са доста по-добри от останалите впрочем.

    ОтговорИзтриване
  3. И на нас ни е любима!Със сигурност ще ни допадне и рецептата ти.Благодаря!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Любима комбинация! Чудесна е пастата, Траянче! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз така, докато си мислех, че гръцката ми е любима, разширих района по цялото средиземноморие:). Чудесни талятелки. Двойна порция за мен, моля!

    ОтговорИзтриване
  6. Бързо, лесно и мноооого вкусно ...
    определено твой патент, Траянче!
    Страхотна рецепта и визия - благодаря и поздрави за теб!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)