понеделник, 25 април 2016 г.

Супа от коприва

Времето си е хладничко още и има млада коприва. Когато от  "Крина" ме помолиха да тествам техни продукти , въобще не се поколебах. Веднага се сетих за бабината супа от коприва. Така или иначе  купувам  продукти с марка "Крина" и съм много доволна от качеството им.



 Самият ориз е обработен по специална технология, така че в него се запазват полезните вещества от околоплодната обвивка на оризовите сърна. Сварява се много бързо и е мек и пухкав. Непеременно пробвайте!
 Ето и рецептата.

Продукти:

0,500гр. млада коприва
1/2 ч.ч. ориз "Баланс" на Крина
3-4 с.л. олио
2 яйца
сол, черен, червен пипер
кисело мляко или заквасена сметана по желание

Приготвяне:

Сложете копривата в по-голяма купа и залейте с вряла вода. След няколко минути я отцедете. Сега тя няма да ви пари на ръцете. Отстранете дръжките и нарежете на ситно листата. Загрейте олио и запържете за 2-3 минути копривата. Подправете я с червен и черен пипер. Сложете измития ориз "Баланс" на "Крина", разбъркайте и залейте с вода така , както готвите друга супа. Оставете на тих огън до сваряване на ориза

Вкъщи обичаме тази супа по-гъстичка, но вие я направете по ваш вкус. Оризът на "Крина" е много подходящ, сварява се бързо и ще имате вкусно и лесно ястие. Накрая махнете тенджерата от котлона, разбийте двете яйца и застройте супата. Посолете и поднесете с кисело мляко или сметана. Топла или студена, все е вкусна.

8 коментара:

  1. Как хубаво само си я сервирала, Траянче, голяма вкусотия! И в това судено време... Много бих ѝ се зарадвала. :)
    Хубава вечер!

    П.П. Ако имаш възможност, може да си погледнеш в пощата. :)

    ОтговорИзтриване
  2. Много вкусна супа Траянка :) И супниче :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Истински еликсир е тази супичка, Траянче! В това студено време навън нищо друго не му трябва на човек...

    ОтговорИзтриване
  4. И аз съм доволна от техните продукти, особено от ориза за суши:))). Гърненцето ти е приказно, а супата вкусотия! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Обичам супа от коприва, а твоята изглежда вълшебно...
    Чудесна съдинка, Траянче,
    поздрави за теб и щастливи празнични дни!

    ОтговорИзтриване
  6. Ха-ха, такова съвпадение:) Само преди ден-два правих копривена супа с...ориз баланс на Крина:)) Не, не съм получила подарък аз, просто си го купувам и ми харесва. Супата е почти същата, с малко изключение, ще пусна и аз тези дни. Много хубав супник:)
    Светли празници!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)