понеделник, 8 февруари 2016 г.

Канелени рулца



Отдавна си бях набелязала тези канелени рулца. Дойде им редът накрая, разбира се. Лесни много вкусни. Канелата може да се замени с какао, че моите нещо се мръщят, ако видят черно, пък то , не дай си, Боже, не е шоколад:) Направо се чувстват прецакани:)

Продукти за 10 бр.:

2 и 3/4 ч.ч. брашно
3 с.л. захар
1 ч.л.сол
1/2 кубче мая или 1 п. суха
3/4 ч.ч прясно мляко
45 гр. масло
1 яйце


За пълнежа:

45 гр. масло
 4 с.л. захар
1 и 1/2 с.л. канела/какао

За глазурата:

3 с.л. пудра захар
прясно мляко

Приготвяне:

Сложете продуктите за тестото в машината за хляб или омесете меко, нелепнещо тесто. оставете на топло да втаса. В купичка смесете захарта и канелата, разтопете маслото.
Готовото тесто разточете на правоъгълник. Намажете с разтопеното масло и поръсете с канелената захар. Затворете правоъгълника по дължина. Нарежете равни ленти, но не до края. Увийте ги на спирала и завъртете като охлювче.


 Сложете върху хартия за печене или силиконово фолио в моя случай. 


Оставете да втасат и изпечете на 180 градуса до златисто. 

Аз не направих глазура, защото са доста сладки, но ако искате, капвайте по малко прясно мляко в пудрата захар и бъркайте, докато получите захарен сироп. Поръсете рулцата с него.

6 коментара:

  1. Много изкушаващи :-) и у нас е така с какаото :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Прелестни са, добра подстрекателка си!

    ОтговорИзтриване
  3. И няма да прецакваш децата ;)
    Чудесни са, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  4. Ааа, Траянче, ама твоите рулца не са само рулца - те са прекрасни канелени рулца! Много красиво си ги оформила. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. И аз съм си ги заплюла, а ти ме подсещаш.Страхотни са станали!

    ОтговорИзтриване
  6. И аз не бих им направила тази глазура,Траянка,не я обичам,но пък кифличките-ах,кифличките-колкото красиви,толкова и вкусни,браво!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)