вторник, 29 юли 2014 г.

Яйчено руло с тиквичка и кашкавал в Мултикукър Панасоник

Когато от Панасоник ми предложиха да изпробвам техния мултикукър, никак не се замислих. Още повече, че не искаха да го рекламирам, а да споделя честно мнението си. Само малко се плашех от електрониката по него. Всяко ново нещо е трудничко, докато свикнеш. Тук се оказа, че трудности няма- ура! Има си упътване на български - значи всеки грамотен ще се справи. 



Тъй като вече бях запланувала това руло на Роси- Еликсирчето - хич и не му мислих:) У дома обикновено се мръщят на яйца и омлети, сега се оказа, че трябва да го правя няколко пъти - страхотно е! Роси, благодарности! Тиквичката придава сочност, а децата възкликнаха : " Като Зайо Байо със сметана и копър!". Защо да си играя да пържа, като мога да пробвам мултикукъра. Даже ще сготвя здравословно - печено, не пържено, както тръбят в една реклама. Речено- сторено! Само дето не съм се прибирала от цял месец и нямаше кога. Сега вече мога никак да не се прибирам, само някой да хвърля продукти в кукъра и няма да забележат, че ме няма:) Това на майтап, обаче наистина слагаш всичко, задаваш програма и време и.... драсваш:) Даже си има и функция да поддържа топло ястието - супер!



Продукти:

4 яйца
1ч.л. горчица
половин малка тиквичка
1 скилидка чесън
копър, сол, черен пипер

1 ч.л. масло/може и без нея/
лютеница или крема сирене/ а защо не и двете/
100 гр. настърган кашкавал

Приготвяне:

Настържете тиквичката на ситното ренде. Разбийте яйцата с горчицата и овкусете със солта, пипера, кпъра и чесъна. Сложете маслото в кошницата на кукъра. Задайте програма за печене и време 10 минути. Затворете капака и спокойно си свършете нещо друго. Готовият блат просто плъзнете в чиния. Намажете с лютеница или крема сирене, завийте на руло. Поръсете с кашкавала. Той се разтопява веднага. За разкош, ако искате запечете на грил функция за две минути във фурната. После направете още няколко рула, няма да стигне едно, гарантирам!:)

Предимствата на кукъра засега - не пържиш, а печеш. Не се суетиш около ястието. Не пръска, не залепва. Може да се мие и в миялна машина. Спестява време, не дими, улеснява ти живота:)
Да не забравя! Ако си нямате кукър, сложете да печете в намаслена тавичка или застлана с хартия за печене на 180-200 градуса.
Можете да закупите Panasonic Multicooker от тук.

Да ви е сладко!

7 коментара:

  1. Чудно руло ! Да ти е честит мултикукъра :)

    ОтговорИзтриване
  2. Това руло ме съблазнява от доста време, но някак все не му идва реда. Обаче няма да се мина да не го изпробвам и аз. :) Изглежда много вкусно и сочно, Траянка! Поздравления!
    Хубаво лято с много усмивки и настроение ти пожелавам! Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  3. Ееее,айде честита да ти е и много вкусотии да приюти под капака новата машинарийка,Траянче!
    Аз бях доста скептична към употребата му,но покрай вас,дами,виждам че могат да му се приложат много идеи като тази например,която изобщо не бих предположила,че може да се адаптира за уреда.
    Страхотно сочно е станало рулото наистина,благодаря ти на свой ред,че ме удостои отново с доверие!
    Хубав вторник!

    ОтговорИзтриване
  4. Тарянче, честити помощник, чудесно се е справил! А рулото ти изглежда толкова вкусно, да ви е сладко!

    ОтговорИзтриване
  5. Честита придобивка, която да си ползваш за улеснение, с лекота и кулинарни вдъхновения.
    Рулото е страхотно, впечатлена бях при Роси, а сега и твоето ме изкушава отново...
    Поздрави за теб, Траянче и усмихнат ден.

    ОтговорИзтриване
  6. Рулото изглежда много апетитно!! А и новата покупка е чудесна!!!

    ОтговорИзтриване
  7. Ех, Траянче, намери си ти отмяна в кухнята:))) Честит да ти е мултикукъра, със здраве да си го ползвате и все вкусни ястия да приготвяте с него! А това рулце е вълшебно. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)