неделя, 23 октомври 2011 г.

Бърз сладкиш

Скоро бях на среща на Готвещите момичета и момчета в интернет. Тези, които дойдоха, прекараха една наистина прекрасна вечер, другите могат само да съжаляват. Та, тогава се запознах с Таня, която публикува в "Гответе с мен" и е известна като Таня със сладкиша:) Той е по нейна рецепта и наистина е бърз, лесен и много вкусен. Сигурна съм, че имате всички продукти под ръка:)

Продукти:
1 яйце/ може и без него/
1ч.ч. кисело мляко
1ч.л. сода или 1/2 бакпулвер
1ч.ч. захар
2ч.ч. брашно
7с.л. олио
1 ванилия
Плодове по избор, локум/ ако имате/, орехи/ ябълки
Пудра захар за поръсване


Приготвяне:
Всички продукти се рабъркват без миксер в реда, в който са дадени. Изсипват се в намаслена и набрашнена тавичка или върху хартия за печене. Отгоре се подреждат нарязаните плодове, поставя се локум на някои места, ако искате, поръсваме всичко със счукани орехи.Ако ползвате ябълки, поръсете ги с малко канела. Печем на 200 градуса и още горещ поръсваме сладкиша с пудра захар. После сладко си похапваме. Сладкишът е подходящ за 90-дневната диета.Да ви е сладко!

20 коментара:

  1. Траянче,
    чудесен е :)
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Еххх Траянче колко е хубав и примамлив ,пък и бърз каквито аз харесвам.:)))
    Спокойна вечер!

    ОтговорИзтриване
  3. Много вкусен и ароматен е този бърз сладкиш!
    Чудна рецепта!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Траяна, от опит знам , че това е най-бързият сладкиш, който носи притурки всякакви.И винаги се получава.
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  5. Траяна, сладкиша е станал страхотен, пък като знам колко е вкусен, е пък и ти стана спец за кой път го правиш :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Траяна чуден е!
    Хубава нова седмица :)

    ОтговорИзтриване
  7. Ха, значи този е култовият сладкиш! След толкова хвалби и коментари, няма как - и аз ще го направя!
    Чудесно печиво си приготвила, Траяна! Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Ммммм, чудничък е! И наистина имам всички продукти под ръка :)
    Поздрави и успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. И аз съм очарована;)
    Записвам си рецептата и скоро ще я сретна;)

    ОтговорИзтриване
  10. Blagодаря ви, момичета! И на вас хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  11. Чудесна рецепта, Траянче!

    Сърдечен поздрав!

    ОтговорИзтриване
  12. Кексчето на Студи си е верно широкоизвестно и много вкусно!А при теб се е получил страхооооотен,Траянче!
    Благодаря,че ни го припомни,мила!

    ОтговорИзтриване
  13. Траянче, много ми допада този сладкиш - бързичко става и май и бързичко свършва :) Ще го пробвам обезателно, и без това скоро не съм приготвяла нищо с локум, пък го обичам много!
    Слънчева седмица и поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  14. Не съм го приготвяла и съвсем скоро ще поправя тази си грешка, Траяна! Благодаря за споделената рецепта, сладкишът изглежда великолепно! Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
  15. О, зная Таня от Гответе ...
    Чудесна рецепта и много ароматен сладкиш,
    а и твоят изглежда страхотно.
    Благодаря за идеята!
    Поздрави и хубав ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  16. Траянче, мила, сърце юнашко не трае,а? Веднага си го спретнала. Чудесно е изпълнението ти, а за вкуса.....спор няма!
    Силна прегръдка от мен!
    Нора

    ОтговорИзтриване
  17. Траяна, сладкишчето е чудесно. Рецептата ми хареса
    а думата "бърз" окончателно ме спечели, да си го направя.
    Приятни почивни дни!!!

    ОтговорИзтриване
  18. Чудно е сладкишчето! И у дома е на почит :)

    ОтговорИзтриване
  19. Ами в момента ще го слагам във фурната. Надявам се д ами се получи, защото плодове имах смао нектарини :) и ги нарязах вътре :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Стискам палци:) Става с всякакви плодове безотказно:) Ще се радвам да споделите!

      Изтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)