вторник, 5 септември 2017 г.

Царевица в микровълнова




Бърз и лесен начин да си "сварите" царевица, ако например сте на морето и имате само микровълнова печка. Аз пробвах по 2 начина. Единият с вода, другият без.

Царевица без вода:

В голяма чиния се слагат 2 царевици с Обвивките им! Предполагам, че така се задържа вода в тях и затова се сваряват бързо. Вземате капака на микровълновата или голяма пластмасова купа, която е за микровълнова и захлупвате кочаните. Слагате и пускате на пълна мощност за 9 минути. Внимателно вадете всичко и белете, защото доста пари.

Царевица с вода:

Аз естествено първо обелих кочаните, докато се усетя, но ги сложих в голяма купа начупени, залях с вода и варих 15-20 минути пак на пълна мощност в микровълновата.
Да ви е сладко!

3 коментара:

  1. Хех тарикатлъци :) Ще ги ползвам за царевицата догодина, благодаря :)

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче,
    нямам микровълнова печка, но първият начин на варене с обелките повече ми допадна.Аз така я пека царевицата.Много я обичам, чудесно бързо предложение.
    Поздрави и лека седмица !

    ОтговорИзтриване
  3. Не ми е хрумвало, Траянче, даже наскоро синът ми ме пита може ли в микровълнова да си стопли, по-точно размрази едни варени царевици, но честно, не знаех:). Мисля, че за замразени с масло би се получило, но знам ли. Но пък чак да ги варя в микровълнова, не съм се и замисляла. Може би ще пробвам, а и бързо ми се струва. Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)