понеделник, 29 август 2016 г.

Пилешки хапки на фурна



Много обичаме хапки - всякакви. Пилешките с корнфлейкс обаче са любими. Правила съм пържени, сега дойде време и на печените.

Продукти: 

300 гр. пилешко - пържола или тип"Пеперуда"
500гр. натурален конфлейкс
1 кутийка майонеза
метално кухненско фолио!

Приготвяне:

Нарязваме на парчета пилешкото, с дължина и ширина на показалец. Счукваме на едро корнфлейкса. Всяка хапка овалваме в майонеза, а после в корнфлейкс. Нареждаме върху фолиото в тава. Ролята на фолиото е да се изпекат равномерно отгоре и отдолу, за да не се налага да ги обръщаме. Оставяме ги поне за 20 минути, преди да ги сложим да се пекат на 200 градуса в загрята фурна до златисто. Поднасяме със сос по избор - при мен с млечно-майонезен.
Да ви е сладко!

5 коментара:

  1. Много апетитни, още повече, че и ние обичаме хапки, но няма кой да ни опържи :) :) Сега с печените ще поправим пропуските :)

    ОтговорИзтриване
  2. Еха, и аз обожавам пилешки хапки с корнфлейкс, ще пробвам и твоя вариант! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  3. Обичам предложенията ти, Траянче и тази идея не отстъпва...
    Хапките изглеждат страхотно - кокетни, слънчево златисти и много апетитни.
    Благодаря за чудесната рецепта, поздрави за теб, вдъхновен и успешен септември!

    ОтговорИзтриване
  4. Траянче, аз ги правя същите, само че овалвам в галета и пека върху пекарска хартия на средна скара, пускала съм рецептата в блога. Много са вкусни, ще опитам и с корнфлейкс.

    ОтговорИзтриване
  5. О, и ние ги уважаваме:))) Чудесни са, Траянче! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)