понеделник, 19 октомври 2015 г.

Кашкавалени еклери

Една бърза, лесна и вкусна рецепта. Публикуваха я в сайта на Tupperware Bulgaria. Не  е задължително да имате съдовете на фирмата, за да я приготвите. Но тъй като аз съм фен отдавна и почти няма нещо, което да нямам, веднага я спретнах.


Продукти:
70 гр. настърган на ситно кашкавал
60 гр. масло
180 мл. вода
щипка сол
100 гр. брашно
3 яйца

Приготвяне:

Сложете водата с маслото и солта да заври. Изсипете навендъж брашното и бъркайте енергично, докато се отдели от стените на съда. Отместете от котлона и по едно добавяйте яйцата, докато се поемат. Накрая сложете половината от кашкавала и отново разбъркайте. Загрейте фурната на 200 градуса. С шприц или лъжичка оформете мини-еклери върху силиконово фолио или хартия за печене. Накрая поръсете с останалия кашкавал. Изпечете на 200 градуса за 25 минути. Готово! Продуктите са за 40 малки еклери, на една хапка. Това е!

Да ви е сладко!




6 коментара:

  1. Eeeeee, уникална рецепта Траянче. Остава да се престраша с това парено тесто :)

    ОтговорИзтриване
  2. Траянче, веднага ще се почерпя, страхотни са! :)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са! Не съм хапвала солени досега, но и не бих отказала.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Като имаш удобна купа на фирмата
    направи едно чувалче и изпращай на адрес :)
    Чудесни са, Траянче!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотни са, Траяна и много ми допадат с кашкаваления вкус ...
    Благодаря ти, поздрави и хубаво утре!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)