четвъртък, 6 юни 2013 г.

Златната липа - Стара Загора 2013г.




Цяла седмица старозагорци имаха удоволствието да се налсадят на невероятни европейски филми. Първото издание на международния кинофестивал пожъна небивал успех в града на липите. Всеки ден желаещите можеха да посетят по 10 филма, които вървяха успоредно в залата на РБ"Захарий Княжески" и Държавна опера. Снощи се състоя и официалното връчване на наградените филми, режисьори и актьори. 
Мога да споделя с вас, че за мен и дъщеря ми бе страхотно изживяване. Няма как да гледаш всичко, но в рамките на тези пет дни се насладихме на прекрасни филми. Европейското кино е дълбоко психологическо, то те кара да размишляваш, да плачеш, да се смееш, да не загубваш вярата в доброто и човека.

Голямата награда грабна грузинският филм "Запази си усмивката", а наградата за цялостен принос получи голямата актриса Мария Статулова.


Горещо препоръчвам да гледате наградения филм, както и "Без баща", "Бели лъвове", "Аглая", българските страхотни  филми "Миграцията на паламуда" и "Още нещо за любовта". А ако догодина се намирате близо до нашия град, непременно елате поне за ден и ви гарантирам удоволствие и наслада от разкошни филми, които очакваме в следващото издание на фестивала.


6 коментара:

  1. Благодаря, че сподели, Траянче. А аз твоя град така да го обичам... Част от сърцето ми винаги ще е там.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ти благодаря за споделянето! Много ми харесва културната програма на вашият град и винаги следя с интерес, дори и отстрани. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Изживяването е било невероятно ... с удоволствие бих отишла на подобен кинофестивал :)
    Благодаря за споделеното !

    ОтговорИзтриване
  4. Фестивалът трябва да е бил нещо специално! Представям си атмосферата в града! Благодаря ти, че ме пренесе там за малко. Ако имам възможност, ще гледам някой от филмите :)

    ОтговорИзтриване
  5. "пожъна небивал успех" е доста силно казано. Просто беше доста обснимван ВИПаджийски.

    ОтговорИзтриване
  6. Емииииии, на нас филмите ни харесаха, ти като не си ревла:)

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)