четвъртък, 8 март 2012 г.

ЧЕСТИТ ПРАЗНИК, ДАМИ!

Честит 8-ми март, скъпи дами!





Денят на майката, жената, любимата, колежката/ както се казва в стихчето на моя син, което днес ще представи на тържеството/. Свързвам този ден с жената и най - вече майката, затова ще ви поздравя именно с такова стихче и с картичките, които направиха у дома децата за всички, които обичат в градината, училище и у дома:)

Майчице свята


Майчице свята, стара като земята,
своя сън мен отреди.
Майчице свята, чиста като росата,
твоя дъх в мене гори.
Майчице свята, силна като морето,
моя дух ти укрепи.
Майчице свята, топла като лъчите,
моя път ти озари.

Ясни зорници мен ми обрече, мамо.
Звездна невеста ти ме нарече, мамо.
Твойта последна скръбна въздишка, мамо,
пак е за мен, с нея ме галиш, мамо,
мамо, мамо.

Майчице свята, щедра като простора,
мойта болка ти я изпи.
Майчице свята, скъпа като живота,
тази песен пея за теб.

Ясни зорници мен ми обрече, мамо.
Звездна невеста ти ме нарече, мамо.
Твойта последна скръбна въздишка, мамо,
пак е за мен, с нея ме галиш, мамо.
И още едно пожелание, което получих от моя приятелка, която винаги ме просълзява с красотата  на думите си . 
"Ако сърцето на мама е огнище, нека днес го подклаждат страсти, усмихнати очички и протегнати с обич ръчички, за да е буен огънят и да е топло на всички!"

24 коментара:

  1. Честит 8-ми март, Траяна.
    Много любов и усмивки ти пожелавам, на този ден, а и не само.
    Прегръдки!!!

    ОтговорИзтриване
  2. Честит празник Траяна! Прекрасни стихове, картички и пожелания!

    ОтговорИзтриване
  3. Мила Траяна,честит празник!С най-сърдечни пожелания за много обич,щастие,усмивки и хубаво настроение!
    Често казано не се сещам за по-вълнуващо нещо от тържество по случай празника в детската градина-това е един неописуем и толкова вълнуващ спомен,а децата са така разчувстващи,както в никоя друга възраст!
    Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ти много, Траяна! Честити да е празникът и на теб. Пожелавам ти от сърце, да си здрава, много обичана, весела, щастлива и усмивката никога да не слиза от лицето ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Честит празник,Таянче!
    Да си здрава,обичана и много щастлива!
    Прекрасни стихове,пожелания и картички-и мен ме просълзиха!
    Хубав празник ти желая!

    ОтговорИзтриване
  6. Честит 8-ми март, Траянче!
    С твоите дечица майсторите винаги страхотни неща. Картичките са много весели.
    Весел празник :)

    ОтговорИзтриване
  7. Честит Празник Траянка !
    Бъди обичана и много щастлива !

    ОтговорИзтриване
  8. Честит празник, Траяна! Обичана и винаги желана жена бъди! :)

    ОтговорИзтриване
  9. Прекрасни стихове и пожелание, Траяна -
    честит празник и от мен!
    Бъди обичана и ценена, радостна и много, много щастлива!
    Хубав и усмихнат ден, Диана

    ОтговорИзтриване
  10. Мила Траяна, честит празник! Пожелавам ти много слънце и лек прохладен ветрец а разнообразие! :)

    Последнотопожелание ме разлака!

    ОтговорИзтриване
  11. Траянче, честит празник! Нека всеки ден се чувстваме красиви и обичани, както на този ден! Весело изкарване!

    Прегръдки, Милена

    ОтговорИзтриване
  12. Честит празник, Траянче! Дечицата ти са направили невероятно слънчеви картички! Браво на тях! И стиховете са прекрасни! Желая ти един незабравим празник, изпълнен с много любов , прекрасни мигове и красота! Сърдечни прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит празник, още веднъж, Траянче! Нямаше как да подмина тази красота, а пожеланието е прекрасно, нежно и много мило!

    ОтговорИзтриване
  14. Честит Празник, миличка!
    Нека винаги се чувстваш най-значима,обичана и щастлива!
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  15. Стихотворението е вълшебно, пожеланията също. Сетих се и за Мими Иванова-чудесно я изпълнява!

    ОтговорИзтриване
  16. Честит празник и на теб мило ми приятелче!
    Бъди обичана и ценена, радостна и много щастлива!
    Хубава и прекрасна вечер!

    ОтговорИзтриване
  17. Честит Празник, Траянче! Бъди обичана жена!

    ОтговорИзтриване
  18. Честит празник! Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  19. Красиви картички с още по красиви стихове за красиви майки и жени!
    Честит празник с пожелание за красота и обич в теб и покрай теб!

    ОтговорИзтриване
  20. честит 8ми март с малко закъснение. Мн мило ми стана от поста.

    ОтговорИзтриване
  21. Благодаря ви , момичета! Вие сте прекрасни и останете такива винаги, не само на празник!:)

    ОтговорИзтриване
  22. Много хубава публикация! Четох я два пъти :). При мен последните 20-тина дни беше доста натоварено и нямаше време за почти нищо, надявам се да ме извиниш за закъснялото "честит празник". Пожелавам ти от сърце да си много обичана жена и майка, щастлива и желана жена. Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)