понеделник, 3 юни 2013 г.

Ванилови пудинг сладки



Тази рецепта ще ви спаси при неочаквани гости или ако просто ви се хапва нещо вкусно и при това имате всички продукти у дома. Още когато я видях при Диани, реших, че ще я направя. Благодаря ти, мила, наистина са разкошни и много ароматни! Непременно ги изпробвайте!

Продукти:

125 гр. брашно
50 гр. пудинг "Ванилия"
2 п. ванилова захар
1 ванилия на прах
125 гр. маргарин или масло 



Приготвяне:

Смесете всички сухи съставки и накрая добавете маргарина. Омесете меко тесто и оставете за  около час в хладилника. От тестото оформете сладки и наредете в тава. Отново охладете за кратко и изпечете на 180 градуса за 6-7 минутки.
В блога на Диани "Опитайте" ще видите и много интересно оформление на сладките. Моите са до козунак "Руска плитка", нещо съвпаднаха и с неговото приготвяне:)
Да ви е сладко!


14 коментара:

  1. Траянче, чудни са се получили. И аз им се каня още като ги видях при Диди.
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Рецептата изглежда лесна и много интересна, а снимките са страшно свежи, поздравления:)

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са сладките бързи и лесни за приготвяне.А козунака изглежда много апетитно,бих го опитала с голямо удоволствие.Хубав ден ти желая Траянче!

    ОтговорИзтриване
  4. Но нищо не пречи пак да ги направиш и да донесеш на срещата да се почерпим :)
    Сигурна съм, че няма да има недоволни :)

    ОтговорИзтриване
  5. Ех, че хубави си ги оформила, Траяна -
    много ти благодаря за доверието и одобрението им.
    Ако позволиш, бих прикачила линк към твоята публикация,
    с чудесната идея за едно по-различно и хубаво оформление.
    И козунакът ти изглежда вълшебно -
    много изкушаващо, а аз обичам "руската плитка".
    Сърдечни поздрави, хубава и усмихната нова седмица, Диана


    ОтговорИзтриване
  6. Траяна, много сполучливи! И козунака си го бива.Владееш плетките и технологията!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Много красиви и нежни и козунака е разкошен!

    ОтговорИзтриване
  8. А, това изглежда наистина много лесна и бърза рецепта и то от този тип, където май няма какво да се огелпи...Много ми харесва идейката (-:
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  9. Разбира се, но не могат да се мерят с твоите и малко позачервих връхчетата:)Наистина станаха бързи и много вкусни!Благодаря ти за похвалите!

    ОтговорИзтриване
  10. Страхотни са, Траянче! Донеси и на мен;)

    ОтговорИзтриване
  11. Аууу изглеждат фантастично, много нежни и примамливи цветчета. Поздравления!!!

    ОтговорИзтриване
  12. Много красиви са станали, Траянче! Рецептата на Дианка и аз записах щом я видях :) Ще си имам още един модел за оформяне. Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  13. И аз ще опитам :))
    Ванилията ми е любим аромат.

    ОтговорИзтриване
  14. Много са красиви, Траянче! Отначало помислих, че това е онзи звездовиден плод, с който декорирам плодова салата:), толкова добре оформени! Страхотни са и съм сигурна, че са много вкусни!

    ОтговорИзтриване

Добре дошли, Вашето мнение е ценно за мен! Така че не се колебайте да го споделите:)